أخبار عاجلة

سما المصري عن وفاة محمد مرسى: أطلبوا ليه الرحمة (فيديو)

سما المصري عن وفاة محمد مرسى: أطلبوا ليه الرحمة (فيديو)
سما المصري عن وفاة محمد مرسى: أطلبوا ليه الرحمة (فيديو)

وجهت سما المصرى رسالة عبر صفحتها الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام: عقب وفاة  محمد مرسي عصر اليوم أثناء حضوره لجلسة محاكمته فى قضية التخابر، حيث طلب محمد مرسى الكلمة من القاضى وقد سمح له بذلك، وفى عقب رفع الجلسة أُصيب بنوبة إغماء توفى على إثرها وقد تم نقل الجثمان إلى المستشفى.

تعليق سما المصرى على وفاة محمد مرسى
وقالت سما المصرى: "أنا قلت إن مرسي مايجوزش عليه غير الرحمه لاني مش هاشمت في وفاته ذي الإخوان مابيشمتوا في شهدائنا...بس بالنسبه للناس المتعاطفة مع موته بزياده حضرتك انت وهو فاكرين اللي ماتوا دول وغيرهم من الابرياء بسببه هو وجماعته فاكرينهم ولسه متعاطفين معاهم ولا نسيتوا دمهم خلاص؟؟احمدوا ربنا أنه مات موته ربه والا لو كان اتعدم كان زمان البلد ولعت واتحرقنا كلنا بنار الإرهاب وانتوا معانا".


اقرأ أيضا: النائب العام يشرح سبب وفاة محمد مرسى: لا ضغط ولا نبض

وفاة محمد مرسى
وتابعت سما المصرى: "اطلبوا له الرحمة وربنا هو اللى هيحاسبه بس ماتنسوش اللي ماتوا عشان احنا نعيش....مانجيلكمش في حاجه وحشه ياحبيبي يامتعاطف انت وهو".

نشكركم متابعين وزوار موقع المصرية السعودية على الثقة والتواجد، كما نعدكم بتقديم كل جديد وهام من كافة المصادر الإخبارية الموثوقة، وقد تم نقل ( سما المصري عن وفاة محمد مرسى: أطلبوا ليه الرحمة (فيديو) ), والمصدر هو المسئول عن ما ورد بالخبر.
المصدر : أهل مصر

التالى أيا كان برجك.. تعرف على حظك اليوم الجمعة 1 نوفمبر 2019