أخبار عاجلة

عمرو أديب يعرض رسالة حزينة لوالدة المقاول محمد على (فيديو)

عمرو أديب يعرض رسالة حزينة لوالدة المقاول محمد على (فيديو)

كتب - مصطفى جابر

 

 

عرض الإعلامي عمرو أديب، رسالة صوتية لوالدة المقاول والممثل محمد علي صاحب الفيديوهات الشهيرة على مواقع التواصل الاجتماعي.

وقالت في الفيديو الذي نشره عمرو أديب عبر برنامجه "الحكاية"، على قناة "إم بي سي مصر":"طب ياعم قبل ما تركب الطيارة وقبل ما تروح وتيجي اعرف ان دعوة من امك تطيرك، هي مزهزهالك الدنيا انا عارفة بس خليك فاكر واي حاجة بتحصلك مني انا من دعوتي عليك". 

وأضافت:"يكفي انك سبت البلد وجريت ومشيت وخدت العيال انت مشيت هربت، انت هربان، مش هربان عشان خدت الملاليم، انت هربان لان حسيت وعرفت ان ملكش قيمة هنا في وسط الناس من اللي بتعمله، ابعت لاولاد ابراهيم حقهم وابعت لامك حقها، عشان ربنا يغفرلك، الله يخربيتك عندك عيال".

وعلق عمرو أديب على الفيديو قائلًا:"احنا بنحاول نفهم الراجل ده والحكاية بتعته اية واية موضوعه، وبعد شوية هوريكو الراجل ده عايش ازاي وبيتعامل ازاي وبيشقى ويسهر عشانا قد ايه".

نشكركم متابعين وزوار موقع المصرية السعودية على الثقة والتواجد، كما نعدكم بتقديم كل جديد وهام من كافة المصادر الإخبارية الموثوقة، وقد تم نقل ( عمرو أديب يعرض رسالة حزينة لوالدة المقاول محمد على (فيديو) ), والمصدر هو المسئول عن ما ورد بالخبر.
المصدر : بوابة روز اليوسف

السابق وكالة روسية: بدء محادثات بين بوتين والرئيس التركي منذ 5 ساعات
التالى حازم عطية: حاربنا الإرهاب في الفيوم بالفنون والثقافة واحتواء الشباب